Audi A3 Sedan (8V 2016) 35 TDI Sport – dane techniczne, spalanie, opinie

Subskrybuj motoklub.pl

Samochód cechuje estetycznie wyglądające nadwozie typu Sedan. Ten silnik charakteryzuje się pojemnością skokową, która wynosi 1968cm3. Jednostka napędowa o mocy 148 KM pozwala na swobodną jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Maksymalne obroty na minutę tego silnika wynoszą 1750 obr./min. Ten samochód może osiągnąć maksymalną prędkość na godzinę wynoszącą 224 km/h. Stosunek masy do mocy w tym modelu auta wynosi 8.8 kg/KM. Silnik znajduje się z przodu.

Audi A3 Sedan (8V 2016) 35 TDI Sport – dane podstawowe

🚙 Producent:Audi
🚘 Typ nadwozia:Sedan
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:1968 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Diesel
👉 Pojemność baku:50L
👍 Napęd:Na przód
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:5
💼 Pojemność bagażnika:425 L
📆 Lata produkcji:2019 - 2019
🛵 Rodzaj ssania:Turbosprężarka i intercooler

Audi A3 Sedan (8V 2016) 35 TDI Sport – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:224 km/h
Ilość cylindrów:4
Ilość zaworów:16
Ilość koni mechanicznych:148 KM
Maksymalny moment obrotowy:1750 obr./min
Średnica cylindra:81.0 x 95.5 mm3
Kompresja silnika:16.2
Emisja CO2 - producent:116g/km
Stosunek masy do mocy:8.8 kg/KM

Audi A3 Sedan (8V 2016) 35 TDI Sport – wymiary

Waga - kg:1325 Kg
Długość - cm:445.8cm
Szerokość - cm:179.6cm
Wysokość - cm:141.6cm
Rozstaw osi - cm:263.7cm
Wymiar felg - tył:225/45 R17
Wymiar felg - przód:225/45 R17
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:155.5cm
Tylna oś:152.6cm
Czy wiesz, że ❗
Pojazd rozpędza się do „setki” w 8.1 s.
Subskrybuj motoklub.pl
google news
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Brak dostępnej zawartości
Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.