Audi A8 (D4 2014 Restyling) 3.0 TFSI – dane techniczne, spalanie, opinie

Subskrybuj motoklub.pl

Samochód posiada wyraziste nadwozie typu Turismo. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 2995cm3. Jednostka o mocy napędowej 306 koni mechanicznych zapewnia ergonomiczną jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Maksymalne obroty na minutę tego silnika wynoszą 2900-4750 obr./min. Maksymalna prędkość tego pojazdu to 250 km/h. W tym modelu samochodu stosunek masy do mocy wynosi dokładnie 6.1 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

Audi A8 (D4 2014 Restyling) 3.0 TFSI – dane podstawowe

🚙 Producent:Audi
🚘 Typ nadwozia:Turismo
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:2995 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:7.8 l/100km
👉 Pojemność baku:82L
👍 Napęd:Na 4 koła
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:5
💼 Pojemność bagażnika:490 L
🛵 Rodzaj ssania:Kompresor + Intercooler

Audi A8 (D4 2014 Restyling) 3.0 TFSI – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:250 km/h
Ilość cylindrów:6
Ilość zaworów:24
Ilość koni mechanicznych:306 KM
Maksymalny moment obrotowy:2900-4750 obr./min
Średnica cylindra:84.5 x 89.0 mm3
Kompresja silnika:10.8
Emisja CO2 - producent:183g/km
Stosunek masy do mocy:6.1 kg/KM

Audi A8 (D4 2014 Restyling) 3.0 TFSI – wymiary

Waga - kg:1905 Kg
Długość - cm:513.5cm
Szerokość - cm:194.9cm
Wysokość - cm:146.0cm
Rozstaw osi - cm:299.2cm
Wymiar felg - tył:235/60 R17
Wymiar felg - przód:235/60 R17
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:164.4cm
Tylna oś:163.5cm
Czy wiesz, że ❗
Pojazd rozpędza się do „setki” w 5.7 s. Średnie spalanie w cyklu mieszanym to 7.8 litrów na 100 km.
Subskrybuj motoklub.pl
google news
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Brak dostępnej zawartości
Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.