Audi Q7 II 3.0 TFSI Design – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód cechuje się podwoziem typu TT. Pojemność skokowa silnika wynosi 2995cm3. Jednostka o mocy napędowej 328 koni mechanicznych pozwala na ergonomiczną jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Prędkość obrotowa tego silnika to 2900-5300 obr./min. Silnik pozwala osiągnąć maksymalną prędkość, która wynosi 250 km/h. Stosunek masy do mocy w tym modelu auta wynosi 6.1 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

Audi Q7 II 3.0 TFSI Design – dane podstawowe

🚙 Producent:Audi
🚘 Typ nadwozia:TT
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:2995 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:7.7 l/100km
👉 Pojemność baku:85L
👍 Napęd:Na 4 koła
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:5
💼 Pojemność bagażnika:890 L
🛵 Rodzaj ssania:Kompresor + Intercooler

Audi Q7 II 3.0 TFSI Design – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:250 km/h
Ilość cylindrów:6
Ilość zaworów:24
Ilość koni mechanicznych:328 KM
Maksymalny moment obrotowy:2900-5300 obr./min
Średnica cylindra:84.5 x 89.0 mm3
Kompresja silnika:10.8
Emisja CO2 - producent:179g/km
Stosunek masy do mocy:6.1 kg/KM

Audi Q7 II 3.0 TFSI Design – wymiary

Waga - kg:2045 Kg
Długość - cm:505.2cm
Szerokość - cm:196.8cm
Wysokość - cm:174.1cm
Rozstaw osi - cm:299.4cm
Wymiar felg - tył:255/55 R19
Wymiar felg - przód:255/55 R19
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:167.9cm
Tylna oś:169.1cm
Czy wiesz, że ❗
Pojazd rozpędza się do „setki” w 6.1 s. Spalanie w cyklu mieszanym wynosi 7.7 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Brak dostępnej zawartości
Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.