Ferrari 308 GTS QVvalvole Kat. – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód cechuje estetycznie wyglądające nadwozie typu Targa. Pojemność skokowa silnika wynosi 2927cm3. Jednostka o mocy napędowej 230 koni mechanicznych umożliwia ergonomiczną jazdę zarówno po autostradzie jak i w mieście. Ten silnik ma prędkość obrotową wynoszącą 5500 obr./min. Ten samochód może osiągnąć maksymalną prędkość na godzinę wynoszącą 245 km/h. W tym modelu samochodu stosunek masy do mocy wynosi dokładnie 6.3 kg/KM. Silnik znajduje się z środku.

Ferrari 308 GTS QVvalvole Kat. – dane podstawowe

🚙 Producent:Ferrari
🚘 Typ nadwozia:Targa
🚗 Umiejscowienie silnika:Środek
🚚 Pojemność skokowa:2927 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – autostrada:16 L/100Km
⛽ Spalanie – mieszane:12 l/100km
👉 Pojemność baku:70L
👍 Napęd:Na tył
⭐ Skrzynia biegów:Manualna
🔑 Liczba miejsc:2
💼 Pojemność bagażnika:- L
📆 Lata produkcji:1984 - 1985

Ferrari 308 GTS QVvalvole Kat. – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:245 km/h
Ilość cylindrów:8
Ilość zaworów:32
Ilość koni mechanicznych:230 KM
Maksymalny moment obrotowy:5500 obr./min
Średnica cylindra:81.00 x 71.00 mm3
Kompresja silnika:9.2
Stosunek masy do mocy:6.3 kg/KM

Ferrari 308 GTS QVvalvole Kat. – wymiary

Waga - kg:1465 Kg
Długość - cm:442.5cm
Szerokość - cm:172.0cm
Wysokość - cm:112.0cm
Rozstaw osi - cm:234.0cm
Wymiar felg - tył:205/55 R225
Wymiar felg - przód:205/55 R225
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:146.0cm
Tylna oś:146.0cm
Czy wiesz, że ❗
W zależności od stylu jazdy średnie spalanie na autostradach i drogach szybkiego ruchu wynosi ok. 16 L/100Km. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 12 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.