Ford Focus 3 2014 Sportbreak 1.6 TDCi – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód posiada wyraziste nadwozie typu Kombi. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 1560cm3. Silnik o mocy 113 KM umożliwia ergonomiczną jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Ten silnik ma prędkość obrotową wynoszącą 1750-2500 obr./min. Maksymalna prędkość tego pojazdu to 193 km/h. Stosunek do masy do mocy wynosi 11.8 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

Ford Focus 3 2014 Sportbreak 1.6 TDCi – dane podstawowe

🚙 Producent:Ford
🚘 Typ nadwozia:Kombi
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:1560 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Diesel
⛽ Spalanie – mieszane:4.5 l/100km
👉 Pojemność baku:53L
👍 Napęd:Na przód
⭐ Skrzynia biegów:Manualna
🔑 Liczba miejsc:5
💼 Pojemność bagażnika:490 L
📆 Lata produkcji:2014 - 2018
🛵 Rodzaj ssania:Garrett fixed geometry Turbosprężarka i intercooler

Ford Focus 3 2014 Sportbreak 1.6 TDCi – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:193 km/h
Ilość cylindrów:4
Ilość zaworów:8
Ilość koni mechanicznych:113 KM
Maksymalny moment obrotowy:1750-2500 obr./min
Średnica cylindra:75.0 x 88.3 mm3
Kompresja silnika:16
Emisja CO2 - producent:117g/km
Stosunek masy do mocy:11.8 kg/KM

Ford Focus 3 2014 Sportbreak 1.6 TDCi – wymiary

Waga - kg:1361 Kg
Długość - cm:455.6cm
Szerokość - cm:182.3cm
Wysokość - cm:150.5cm
Rozstaw osi - cm:264.8cm
Wymiar felg - tył:205/55 R16
Wymiar felg - przód:205/55 R16
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:155.9cm
Tylna oś:154.9cm
Czy wiesz, że ❗
Spalanie w cyklu mieszanym wynosi 4.5 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.