Ford Kuga II 1.6 EcoBoost-Start-Stop S – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód posiada wyraziste nadwozie typu TT. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 1596cm3. Silnik o mocy 180 KM pozwala na komfortową jazdę zarówno po autostradzie jak i w mieście. Prędkość obrotowa tego silnika wynosi 1600-5000 obr./min. Silnik pozwala osiągnąć maksymalną prędkość, która wynosi 200 km/h. W tym modelu samochodu stosunek masy do mocy wynosi dokładnie 9.2 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

Ford Kuga II 1.6 EcoBoost-Start-Stop S – dane podstawowe

🚙 Producent:Ford
🚘 Typ nadwozia:TT
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:1596 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:7.7 l/100km
👉 Pojemność baku:60L
👍 Napęd:Na 4 koła
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:5
💼 Pojemność bagażnika:456 L
📆 Lata produkcji:2013 - 2019
🛵 Rodzaj ssania:Turbosprężarka i intercooler

Ford Kuga II 1.6 EcoBoost-Start-Stop S – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:200 km/h
Ilość cylindrów:4
Ilość zaworów:16
Ilość koni mechanicznych:180 KM
Maksymalny moment obrotowy:1600-5000 obr./min
Średnica cylindra:79.0 x 81.4 mm3
Kompresja silnika:10.1
Emisja CO2 - producent:179g/km
Stosunek masy do mocy:9.2 kg/KM

Ford Kuga II 1.6 EcoBoost-Start-Stop S – wymiary

Waga - kg:1682 Kg
Długość - cm:452.4cm
Szerokość - cm:183.8cm
Wysokość - cm:170.1cm
Rozstaw osi - cm:269.0cm
Wymiar felg - tył:235/50 R18
Wymiar felg - przód:235/50 R18
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:156.3cm
Tylna oś:156.5cm
Czy wiesz, że ❗
Średnie spalanie w cyklu mieszanym to 7.7 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.