Audi R8 GT Spyder 5.2 FSI R tronic – dane techniczne, spalanie, opinie

Subskrybuj motoklub.pl

Samochód cechuje estetycznie wyglądające nadwozie typu Kabriolet. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 5204cm3. Jednostka napędowa o mocy 552 KM umożliwia swobodną jazdę zarówno po autostradzie jak i w mieście. Ten silnik ma prędkość obrotową wynoszącą 6500 obr./min. Ten samochód może osiągnąć maksymalną prędkość na godzinę wynoszącą 317 km/h. W tym modelu samochodu stosunek masy do mocy wynosi dokładnie 3.1 kg/KM. Silnik znajduje się z środku.

Audi R8 GT Spyder 5.2 FSI R tronic – dane podstawowe

🚙 Producent:Audi
🚘 Typ nadwozia:Kabriolet
🚗 Umiejscowienie silnika:Środek
🚚 Pojemność skokowa:5204 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:14.2 l/100km
👉 Pojemność baku:75L
👍 Napęd:Na 4 koła
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:2
💼 Pojemność bagażnika:100 L

Audi R8 GT Spyder 5.2 FSI R tronic – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:317 km/h
Ilość cylindrów:10
Ilość zaworów:40
Ilość koni mechanicznych:552 KM
Maksymalny moment obrotowy:6500 obr./min
Średnica cylindra:84.5 x 92.8 mm3
Kompresja silnika:13
Emisja CO2 - producent:332g/km
Stosunek masy do mocy:3.1 kg/KM

Audi R8 GT Spyder 5.2 FSI R tronic – wymiary

Waga - kg:1715 Kg
Długość - cm:443.4cm
Szerokość - cm:190.4cm
Wysokość - cm:123.4cm
Rozstaw osi - cm:265.0cm
Wymiar felg - tył:295/30 R19
Wymiar felg - przód:235/35 R19
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:164.4cm
Tylna oś:160.5cm
Czy wiesz, że ❗
Osiągniecie „setki” na liczniku zajmie 3.8 s. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 14.2 litrów na 100 km.
Subskrybuj motoklub.pl
google news
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Brak dostępnej zawartości
Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.