Audi R8 Spyder 2019 5.2 FSI Performance – dane techniczne, spalanie, opinie

Subskrybuj motoklub.pl

Samochód cechuje estetycznie wyglądające nadwozie typu Kabriolet. Silnik ma pojemność skokową wynoszącą 5204cm3. Silnik o mocy 612 KM pozwala na ergonomiczną jazdę zarówno po autostradzie jak i w mieście. Maksymalne obroty na minutę tego silnika wynoszą 6600 obr./min. Ten samochód może osiągnąć maksymalną prędkość na godzinę wynoszącą 329 km/h. W tym modelu samochodu stosunek masy do mocy wynosi dokładnie 2.7 kg/KM. Silnik znajduje się z przodu.

Audi R8 Spyder 2019 5.2 FSI Performance – dane podstawowe

🚙 Producent:Audi
🚘 Typ nadwozia:Kabriolet
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:5204 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:13.3 l/100km
👉 Pojemność baku:80L
👍 Napęd:Na 4 koła
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:2
💼 Pojemność bagażnika:112 L
📆 Lata produkcji:2019 - obecnie
🚦 Zasięg na 1 baku:601km

Audi R8 Spyder 2019 5.2 FSI Performance – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:329 km/h
Ilość cylindrów:10
Ilość zaworów:40
Ilość koni mechanicznych:612 KM
Maksymalny moment obrotowy:6600 obr./min
Średnica cylindra:84.5 x 92.8 mm3
Kompresja silnika:12.5
Emisja CO2 WLTP:301 g/Km
Emisja CO2 - producent:301g/km
Promień skrętu:9.8 metra
Stosunek masy do mocy:2.7 kg/KM

Audi R8 Spyder 2019 5.2 FSI Performance – wymiary

Waga - kg:1670 Kg
Długość - cm:442.6cm
Szerokość - cm:194.0cm
Wysokość - cm:124.4cm
Rozstaw osi - cm:265.0cm
Wymiar felg - tył:295/35 R19
Wymiar felg - przód:245/35 R19
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:163.8cm
Tylna oś:159.9cm
Czy wiesz, że ❗
Osiągniecie „setki” na liczniku zajmie 3.2 s. Średnie spalanie w cyklu mieszanym to 13.3 litrów na 100 km.
Subskrybuj motoklub.pl
google news
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Brak dostępnej zawartości
Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.