BMW Z4 (E89) Roadster sDrive20i – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód cechuje się podwoziem typu Kabriolet. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 1997cm3. Jednostka o mocy napędowej 181 koni mechanicznych pozwala na swobodną jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Maksymalne obroty na minutę tego silnika wynoszą 1250-4500 obr./min. Silnik pozwala osiągnąć maksymalną prędkość, która wynosi 232 km/h. Stosunek masy do mocy w tym modelu auta wynosi 8.1 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

BMW Z4 (E89) Roadster sDrive20i – dane podstawowe

🚙 Producent:BMW
🚘 Typ nadwozia:Kabriolet
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:1997 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – mieszane:6.8 l/100km
👉 Pojemność baku:55L
👍 Napęd:Na tył
⭐ Skrzynia biegów:Automatyczna
🔑 Liczba miejsc:2
💼 Pojemność bagażnika:310 L
📆 Lata produkcji:2011 - 2013
🛵 Rodzaj ssania:Turbosprężarka i intercooler

BMW Z4 (E89) Roadster sDrive20i – osiągi i spalanie

Prędkość maksymalna:232 km/h
Ilość cylindrów:4
Ilość zaworów:16
Ilość koni mechanicznych:181 KM
Maksymalny moment obrotowy:1250-4500 obr./min
Średnica cylindra:84.0 x 90.1 mm3
Kompresja silnika:10
Emisja CO2 - producent:159g/km
Promień skrętu:12.0 metra
Stosunek masy do mocy:8.1 kg/KM

BMW Z4 (E89) Roadster sDrive20i – wymiary

Waga - kg:1495 Kg
Długość - cm:423.9cm
Szerokość - cm:179.0cm
Wysokość - cm:129.1cm
Rozstaw osi - cm:249.6cm
Wymiar felg - tył:225/45 R17
Wymiar felg - przód:225/45 R17
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:151.1cm
Tylna oś:155.9cm
Czy wiesz, że ❗
Pojazd rozpędza się do „setki” w 7.2 s. Średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 6.8 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.