Dodge Viper SRT (VX I) GTC Snakeskin Edition – dane techniczne, spalanie, opinie

Samochód cechuje estetycznie wyglądające nadwozie typu Coupe. Pojemność skokowa dla tego modelu silnika to 8382cm3. Silnik o mocy 645 KM zapewnia komfortową jazdę zarówno po mieście jak i drogach szybkiego ruchu. Ten silnik ma prędkość obrotową wynoszącą 5000 obr./min. Stosunek masy do mocy w tym modelu auta wynosi 2.4 kg/KM. Silnik w tym modelu znajduje się z przodu.

Dodge Viper SRT (VX I) GTC Snakeskin Edition – dane podstawowe

🚙 Producent:Dodge
🚘 Typ nadwozia:Coupe
🚗 Umiejscowienie silnika:Przód
🚚 Pojemność skokowa:8382 cm3
🚐 Rodzaj paliwa:Benzyna
⛽ Spalanie – autostrada:21 L/100Km
⛽ Spalanie – mieszane:15 l/100km
👉 Pojemność baku:70L
👍 Napęd:Na tył
⭐ Skrzynia biegów:Manualna
🔑 Liczba miejsc:2
💼 Pojemność bagażnika:415 L
📆 Lata produkcji:2016 - 2017

Dodge Viper SRT (VX I) GTC Snakeskin Edition – osiągi i spalanie

Ilość cylindrów:10
Ilość zaworów:20
Ilość koni mechanicznych:645 KM
Maksymalny moment obrotowy:5000 obr./min
Średnica cylindra:103.0 x 100.6 mm3
Kompresja silnika:10.2
Stosunek masy do mocy:2.4 kg/KM

Dodge Viper SRT (VX I) GTC Snakeskin Edition – wymiary

Waga - kg:1539 Kg
Długość - cm:446.3cm
Szerokość - cm:194.1cm
Wysokość - cm:124.6cm
Rozstaw osi - cm:251.0cm
Wymiar felg - tył:355/30 R19
Wymiar felg - przód:295/25 R19
Hamulce tylne:Tarczowe
Hamulce przednie:Tarczowe
Przednia oś:159.8cm
Tylna oś:154.9cm
Czy wiesz, że ❗
Spalanie podczas jazdy na autostradzie wynosi ok. 21 L/100Km w zależności od stylu jazdy. Średnie spalanie w cyklu mieszanym to 15 litrów na 100 km.
Redakcja Motoklub

Redakcja Motoklub

Naszą redakcję tworzy kilku pasjonatów motoryzacji, dla których jest to coś więcej niż hobby. Fascynację samochodami i motocyklami przekuliśmy w sposób na życie. Z uwagą śledzimy wszelkie nowinki w tej dziedzinie, by móc podzielić się nimi z naszymi czytelnikami. Niektórzy z nas w wolnych chwilach zajmują się odnawianiem klasycznych aut, więc żaden aspekt motoryzacji nie ma przed nami tajemnic.

Zobacz także

Następny artykuł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.