W Polsce zadebiutował właśnie elektryczny Peugeot e-RIFTER. Samochód jest dostępny w dwóch wersjach nadwoziowych (standardowa i przedłużona), a cała konstrukcja opiera się na platformie EMP2. Ceny zaczynają się od niespełna 145 tys. zł.

Peugeot e-RIFTER podobnie jak jego spalinowy odpowiednik nie należy do najtańszych opcji w swoim segmencie. Wariant z najtańszą wersją wyposażenia kosztuje 144 700 zł. Sam samochód jest dostępny w opcji 5- i 7-osobowej i jest napędzany 136-konnym silnikiem elektrycznym parowanym z akumulatorem o pojemności 50 kWh. Przy takich możliwościach możemy pokonać do 280 km na jednym ładowaniu. Do setki auto przyspiesza w 11,2 s., natomiast prędkość maksymalna wynosi 130 km/h. Minimalna pojemność bagażnika liczy 775 litrów. W przypadku wersji przedłużonej litraż może liczyć nawet 4000 litrów.

Peugeot e-RIFTER – ceny i wersje wyposażenia

Jak zostało wspomniane Peugeot e-RIFTER będzie dostępne w dwóch wariantach nadwoziowych: Standard i Long. Ceny modeli rozpoczynają się kolejno od 144 700 zł oraz od 164 700 zł. Różnice wynikają nie tylko z powodu dłuższego o 35 cm rozmiaru, ale również bogatszego wyposażenia.

Dzieło francuskiego producenta będzie do zakupienia w jednej z czterech opcji wyposażenia: Active Pack, Allure, Allure Pack oraz GT. W standardzie możemy liczyć na: tempomat, czujnik zmierzchu, cyfrowe zegary Peugeot i-Cockpit, manualną klimatyzację, 16-calowe felgi stalowe, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, multimedia z 5-calowym ekranem, radio DAB i Bluetooth. Opcjonalnie auto możemy wyposażyć w m.in.: reflektory przeciwmgielne ,czujniki parkowania przód/tył, fotochromatyczne lusterko wsteczne, multimedia z ekranem 8 cali, dwustrefową klimatyzację automatyczną, bezkluczykowy dostęp oraz trzy indywidualne fotele w drugim rzędzie.

Archiwum: czerwiec 2021